Einant į darbo pokalbius dėl vadovo pozicijos labai svarbu parodyti savo gerąsias būdo savybes, sugebėjimus ir norą užimti tokias pareigas. Kartais gali būti sunku atsiskleisti taip, koks iš tiesų esate darbe, gyvenime ar tam tikrose situacijose. Tad jei jau bandėte pretenduoti į vadovo poziciją ir sulaukėte skambučio į pirminį pasikalbėjimą, šis straipsnis kaip tik jums, nes jame plačiau papasakosime apie tokias savybes, kurios turėtų būti išskirtos, norint realiai pretenduoti į vadovo poziciją, nes vien tik noro gali nepakakti. Kalbiname PersonaloGrupe.lt atstovus
Stiprus pasitikėjimas savimi ir savo atliekamu darbu
Tikriausiai kiekvienas pažįstame tokių žmonių, kurie per gyvenimą eina drąsiai, labai dažnai pasiekia savo užsibrėžtų tikslų, jiems dažnai pavyksta tas, kuo jie užsiima. Ir kartais susimąstome, kokia yra viso šito paslaptis. O ji yra visiškai labai paprastai, tai yra pasitikėjimas. Pasitikėjimas viską ką darai, ko imiesi ir tiki, kad sprendimai, kurie priimami yra tinkami ir jie galės sukurti didžiausią reikiamą naudą. Tad turbūt tai yra viena svarbiausių savybių, kurias turėtų turėti vadovas. Jis visada turi būti užtikrintas priimtais sprendimais ir tikėti tuo, ką daro. Labai dažnai, tokie veiksmai pasiteisina ir išeina į naudą. Taip pat pasitikėjimas savimi yra puikus pavyzdys kitiems, kurie ne taip pasitiki savimi ir tai gali motyvuoti kažką keisti ir taip siekti geresnių rezultatų. Todėl vykdoma vadovų paieška būtinai turėtų išsiaiškinti šią būdo savybę.
Bendradarbiavimas
Kiekvienas suprantame, kaip yra sunku dirbti su kolega, kuris yra užsisklendęs ir visą dėmesį skiria tik savo darbui, nesidalina žiniomis, pastebėjimais ir kita informacija, kuri gali būti reikalinga, norint atlikti vienas ar kitas užduotis. Todėl būsimo vadovo bendradarbiavimas su kitais kolegomis, savo komanda yra iš tiesų vertinamas, nes taip lengviau dirbti ir siekti bendrų tikslų. Tad jei esate atviras žmogus, linkęs bendradarbiauti, diskutuoti ir kitaip stengtis padėti ne tik sau, bet ir kitiems, būtinai tai pabrėžkite per darbo pokalbį į vadovo poziciją.
Organizacinis darbas
Kad įmonės veikla ir pats darbas vyktų sklandžiai reikalingas organizuotumas. Praktiškai jį turėtų turėti kiekvienas darbuotojas, kad galėtų prioritetiškai susidėlioti ne tik dienos, bet ir savaitės darbus, kad viskas būtų atlikta laiku. Tačiau vadovas šią savybę ar gebėjimą turėtų turėti itin stiprų, nes be jo, jis negalėtų paskirstyti reikiamus darbus ir taip kiltų chaosas, kad vieni ar kiti darbai nebuvo atlikti iki reikiamos dienos. Tad jei anksčiau turėjote organizacinio ar panašaus darbo, šį aspektą reikėtų pabrėžti, nes tai gali būti labai didelis pliusas, kuomet įmonė rinksis galutinį variantą iš likusių kandidatų.